Sata täynnä


Tämä on sadas blogikirjoitukseni. Ajatella. Kun aloitin tämän blogin, päätin kokeilla, mitä tästä tulee. Mietin alkaako kukaan lukea kirjoituksiani tai pitääkö kukaan niitä seuraamisen arvoisina. Olen iloinen ja kiitollinen, että teitä lukijoita siellä ruudun takana on näin monia. Muutama virallinen seuraaja blogilla on Bloggerin ja Google+:n kautta, mutta kuukausittaisen kävijämäärälaskurin mukaan sivustolla on nykyään suht vilkasta. Kiitos teille kaikille.

Tämä syksy on ollut niin vilkasta, että olen kirjoituksissani keskittynyt lähinnä helppoihin aiheisiin - siis itseeni. :D Artikkeleiden kahlaaminen ja hyvien asioiden poimiminen on jäänyt vähemmälle. Lupaan kuitenkin poimia mielenkiintoisia artikkeleita taas, kunhan aika antaa periksi.

Olen keskittynyt erinäisten asioiden hoitamiseen ja eri lääkäreillä ravaamiseen. Tänään soittelin aikaa influenssarokotukseen, sillä iho- ja allergiasairaala toivoo kaikkien sinne tulevien käyneen rokotuksessa. Sain ajan terveysasemalta tammikuun loppuun, mutta se on silti hyvissä ajoin ennen helmikuun lopun allergiakäyntiä. Minua myös yritetään lähettää fysiatrian poliklinikalle erinäisten oireitteni kanssa. Erityisesti itse toivon sieltä apua käsiongelmiini, mutta tietysti kaikki muukin apu on tervetullutta. En vielä tiedä, milloin sinne päädyn - tai päädynkö ollenkaan - sillä lähete on vasta lähtenyt matkaan.


Yksi pieni vinkki minulla on teille tällä kertaa jakaa, tabletinhalkaisija! Ostin vihdoin ja viimein itselleni sellaisen. Lokakuusta asti olen halkonut niitä pienenpieniä pyöreitä ja jakoviivattomia pillereitä veitsellä leikkuulaudan päällä. Helpottui tämäkin homma kerrasta. Jos teidän pitää puolittaa pillereitänne, kannattaa investoida tähän muutaman euron kapineeseen. Säästää kyllä monet mieliharmit. Puolitin niitä pillereitä ensimmäisellä käyttökerralla aivan ylimäärin, kun oli vaan pakko ihmetellä kuinka helppoa niiden halkominen tämän avulla on. Tiedän, ei mikään kovin erikoinen vinkki ja usealla tämä varmasti onkin jo käytössä. Oli minulle uusi tuttavuus, vaikka olin tietysti tiennyt näiden olemassaolosta. Ja nyt mietin, miksen hankkinut tätä jo kuukausia sitten.

Lopuksi toivotan vielä kaikille lukijoille kivutonta ja rauhallista joulunaikaa. Nauttikaa ruoasta, paketeista, perheestä ja ystävistä, vapaapäivistä, tv-ohjelmista, kirjoista ja muusta mukavasta.

Blogiarkisto

Näytä enemmän

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Autismi, ADHD ja hypermobiliteetti

Autonominen hermostoni on sekaisin

Puutunut kieli